pondělí 28. července 2014

Kdo jsem?

Jsem Rein (jako autor článků se zobrazuje Karolyn Laufeyson.To budu muset doladit)
Mé pravé jméno je Karolina.
Mám 15 let.
Bydlím na západě Čech.
V září nastupuji na střední-obor Ekologie.
Nejraději čtu,sleduju seriály,grafičím,čtu příběhy na wattpadu nebo spím :D



Mezi moje nejoblíbenější knihy patří Odkaz Dračích Jezdců,Píseň Ledu a Ohně,Pán Prstenů,Hunger Games,Hraničářův učeň,Vlčí Pramen,Smečka etc...

Mezi moje nejoblíbenější seriály zase:Hra o Trůny,Teen Wolf,Doctor Who,Awkward,Switched at Birth a Vikings.

Ve škole jsem vždy milovala dějepis,literaturu a angličtinu.
Naopak nesnáším matiku,fyziku,chemii,tělocvik a němčinu.

Jsem největší fanynka Toma Hiddlestona,Velké Británie,české i zahraniční youtube scény,Marvel,Avengers,Thora,severské mytologie,Black Sabbath,30 Seconds to Mars a My Chemical Romance.

Žádné komentáře:

Okomentovat