pondělí 28. července 2014

I live in books ♥

(23) Tumblr 

Chtěla bych vás přivítat na mém blogu.
Jak jste jistě poznali z názvu,bude se zde jednat o knihy.
Je to můj úplně 1. knižní blog,tak uvidíme,jak si povede.

Kdo jsem?
Jsem úplně obyčejná, 15ti letá puberťačka,která už od malička miluje knihy a zvířata. Mezi mé další zájmy patří i sledování seriálů,historie a počítačová grafika. Co se týče mého oblíbeného žánru,nejvíce miluju fantasy,pak taky sci-fi a historické romány,ale nepohrdnu ničím.
Budu zde vystupovat jako Rein,i přesto,že se mým skutečným jménem to nemá nic společného.

Co plánuji?
Já se tedy hodně vyžívám v různých TAGech,takže rozhodně ty a taky co jiného,než recenze samozřejmě.Opět,recenze jsem nikdy nepsala,jen četla a obdivovala.Tak proč to nezkusit?!



Žádné komentáře:

Okomentovat